NO DOG'S SHIT HERE

?English:cf.http://maco.chu.jp/adiary/200507.html#200507210906の7/21分からの引用です。はい、またいただきました。一人で勝手にいろんなところでなにかとお世話になってます。


ロンドンの街中にある標識で、イヌのウンコ禁止のピクトをいただきました。
I got this picture, it is a sign that notices not to make a dog's feces here, from London.


ワイヤーフォックステリア?かしら。
It might be a Wire Fox Terrier, I assume.


あのイヌかわいいよね。顔が冗談みたいで。
That dog is very cute, isn't it. Its face looks like a joke, I know.


そんなイヌが特大のほかほかウンコを放出したのでしょう。
And that dog might take a special big and warm crap.


非常に満足げな表情です。
His face is filled with the fully satisfaction.


ウンコってどうしてあんなにやってやった!という満足を与えてくれるのでしょうか。
I wonder how dose a crap make them so satified like, "I got it!!!"


ちなみに
In passing,


デザインのプロであるライターさんのコメントは
the comment of the writer, he is a professional designer, was...


「気張ったあとの脱力具合が犬の後ろ足に感じらる」ですって。
"Seeing the dog's hinder legs, I felt its sluggishness after its big work."


あぁ、すてき。
That's terrific!


このライターさんとピクトについて朝まで語り合いたいな。
I'd like to talk with this writer about pictgrams over night!

イヌの口の半開き加減と、コメントのムダにdeepな洞察が好きです。二人で朝まで語り合ってるところを影から覗き見していたいと思いました。僕はそう思いました。