11 times GOMENASAI

?English:cf.http://headlines.yahoo.co.jp/hl?a=20050815-00000020-nks-ent
「『ゴメンナサイ』で済むなら警察いらねーんだよ!」
なんて言ってるアナタが要らない。
リリース発表を記念して、ゴメンナサイなblogを集めてみました。


cf.http://blog.livedoor.jp/simpleasy/archives/30287988.html

アンケートに答えてくれてありがとうございました。
Thank you very much for returning your questionnaire.


あと、本文が文字化けしてて、読めませんでした
And then, I couldn't read it because of the garbage characters.


ゴメンナサイ
I'm sorry.


cf.ただいまです♪ - Happy Tune

さてさて、肝心のコンサートなんですが最高の思い出が出来ました!!
Well, in the main concert, I've got some best memories!!


うふふ、私の記憶が確かなら、潤君に手を振ってもらっちゃた。(初です!)
If I remember correctly, Jun-kun waved his hand to me. (It's my first time!)


はぁ〜、今までのコンサートで一番幸せかも。
Phew, I've never enjoyed any better concerts until that.


昇天するってこんな感じかしらとか思ったりして。
I thought that I wonder that the "rising to heaven" is just like that.


はぁ、脳裏に潤君が浮かんでくる〜。
Phew, Junkun is going through my head!


ダメだぁ〜。最高に幸せ☆
I can't manage it! I'm top of the world!!


(今、相当きています♪ゴメンナサイね。そっと、見守ってあげてください。笑)
(Now I'm so crazy about it! I'm sorry. Please lay me off.)


cf.http://www.doblog.com/weblog/myblog/19039/1729130#1729130

電車に乗って駅についたけど、もぅぐったり。
When I cought the train and got the station, I was very tired.


夕飯作る元気も残ってナイので近所の定食屋ですませて帰る。
Because I didn't have any gutts to make dinner, I ate out at the nearby diner.


お風呂のお湯を入れてる間に、お布団の支度をしてたら気を失ってた。
During I was making the bath, I served my bed then I fell senseless.


ああぁぁぁぁぁぁ。
Oh my God...


気がついた時には、大量のお湯が排水口に吸い込まれてしまってたヨ。
The moment I awoke, lots of water had been drawn into the drain.


号泣。
I cried so much.


地球にやさしくなくってゴメンナサイ。
Sorry for that I was not so earth-friendly.

11個引用してやろうと思いましたが、さすがに力尽きました。